Deseo compartir contigo, amigo lector, pensamientos, artículos, cuentos... que esbocen una sonrisa, puesto que la ironía será una de nuestras mejores aliadas, sin olvidar la reflexión necesaria para abordar temas de interés.
Navegarem junts per camins on la sincronia i la complicitat juguin al nostre favor.
Acompanya'm

dimecres, 19 de juny del 2013

Nits tòrrides





Arriba l’estiu, ai mareta quina calor! Arriba l’estiu i jo no puc suportar tanta escalfor. El meu cos es desmanega, no sé com apaivagaré l’ardentor que puja des dels peus i baixa des de coll. La cremor que no em deixa viure és com un foc que fa que pugi la temperatura de tot aquest món interior. No sé com expressar això que m’ofega, això que no em deixa viure, perquè les nits les passo suplicant la teva ..., resant amb fervor que aquell emblema, aixecat contra el vent, visqui dins del meu huracà. M’aixeco envoltada de suor, només de pensar en els tòrrids somnis passats, no puc deixar passar l’oportunitat de dir-te, ara que ningú ens pot escoltar, que tornis al meu llit, a perdre’t entre les meves cames i a gaudir d’aquesta flama que ens consumirà fins deixar-nos esgotats, sense alè, però satisfets. T’espero, no triguis!!!

 En: http://fannyjemwong.wordpress.com/tag/poesia-sensual/

2 comentaris:

  1. Hola Antonia.
    Se ha despertado en ella la lascivia. Ese impulso al sexo que no puede controlar. Su cuerpo está sediento, la libido a su máximo nivel, y sólo queda desfogarse, aunque sea en sus sueños.
    Un abrazo.

    ResponElimina
  2. Necesario deseo para seguir viviendo.
    Un abrazo

    ResponElimina