Deseo compartir contigo, amigo lector, pensamientos, artículos, cuentos... que esbocen una sonrisa, puesto que la ironía será una de nuestras mejores aliadas, sin olvidar la reflexión necesaria para abordar temas de interés.
Navegarem junts per camins on la sincronia i la complicitat juguin al nostre favor.
Acompanya'm

dissabte, 10 de desembre del 2011

Una veritable passió

Es va enganxar a les parets del meu cor, plenes de pols i humitats. Com un desig que va arrelant, omplia les mans buides per tants anys de soledat. Vaig deixar de ser aquella trista ombra per convertir-me en una llum diàfana, que dia rere dia es prenia a petits glops l’elixir d’una nova albada. La meva vida havia girat i ella era l'instrument màgic que havia canviat un destí sòrdid. Tot era meravellós fins que tot es va trencar. Havia arribat massa tard, però mai podré agrair prou a la fortuna aquells dies que em van acostar a un final cert, alterats únicament per una veritable passió.

2 comentaris:

  1. No hi estic d'acord, perquè la vivència d'aquells instants, aqeulla plenitud, que ha sortit com una guspira no pot portar mai a una penombra. Aquell elixir t'ha d'omplir per sempre, tot donant sentit a l'avui.
    Olga

    ResponElimina
  2. Siento tristeza por las personas que nunca se han enamorado, quien no ha sentido nunca esa pasión no sabe lo que es vivir.

    ResponElimina