Deseo compartir contigo, amigo lector, pensamientos, artículos, cuentos... que esbocen una sonrisa, puesto que la ironía será una de nuestras mejores aliadas, sin olvidar la reflexión necesaria para abordar temas de interés.
Navegarem junts per camins on la sincronia i la complicitat juguin al nostre favor.
Acompanya'm

divendres, 28 de desembre del 2012

Canvi


Marxa el vell amant que m’ha acompanyat al llarg dels dotze últims mesos. S’allunya de mi amb una certa tranquil·litat, sense fer massa soroll. Entén que el seu moment ha passat, que mai tornarem a estimar-nos com aquell estiu quan, sota l’escalfor d’un sol meravellós, ens feien promeses impossibles d’acomplir; mai tornarà aquella primavera quan es consolidava la nostra relació; mai aquell hivern quan junts començaven a enlairar cometes, en un dia cada cop més llarg; i mai tornarà aquesta passada tardor quan intentàvem allargar, com l’ombra d’un xiprer, la nostra esgotada relació. Ara miro endavant, aviat tindré un nou desig  al qual ancorar-me, en breu començarà un nou idil·li que tornarà a repetir passions, lluites, luxúries, patiments... perquè cada tres-cents seixanta-cinc dies les coses canvien i de nou torno a il·lusionar-me. 


Font: personal, Museu Dalí

8 comentaris:

  1. i el sol del camí, desolat
    pinta de roig daurat les fulles
    recordant la calides d'altres dies
    bon any 2013
    olga

    ResponElimina
  2. Hola Antonia, por mucho que externamente todo parezca igual, cada instante es único y mágico, no se volverá a repetir, por lo que hay que cerrar los ojos y aprovecharlo. Disfrutar cada instante.
    Un abrazo muy fuerte y Feliz 2013.

    ResponElimina
  3. Por supuesto que debemos vivir el momento, aunque esto no evite su paso y lo que no podemos es pensar en lo que pudo haber sido y no fue. Así que gocemos de las posibilidades que se abren con este 2013.

    ResponElimina
  4. Olga confio que el sol pinti de molts colors la nostra relació d'amistat i que el camí estigui ple de fulles que trepitjarem juntes.

    ResponElimina
  5. Y no tengamos momentos de flaqueza,
    que la ilusión y las ganas de cambiar,
    siempre sean nuestras compañeras.
    Tener deseos nuevos y nuevas metas.

    Feliz 2013

    ResponElimina
  6. Busquemos siempre esos momentos. Feliz 2013

    ResponElimina
  7. Feliz 2013!
    Que este año podamos vivir aparte de respirar.
    Un saludo

    ResponElimina
  8. Te deseo un año 13 feliz, donde, como bien dices, podamos VIVIR.
    Saludos

    ResponElimina