Deseo compartir contigo, amigo lector, pensamientos, artículos, cuentos... que esbocen una sonrisa, puesto que la ironía será una de nuestras mejores aliadas, sin olvidar la reflexión necesaria para abordar temas de interés.
Navegarem junts per camins on la sincronia i la complicitat juguin al nostre favor.
Acompanya'm

dissabte, 24 de març del 2012

Bogeria

De vegades faig una immersió en el meu submón, aquell on ningú em retreu res, aquell espai privilegiat on puc ser jo mateix. Puc trepitjar el cel, cavalcar sobre una ona, passejar pel fons marí, fer tombarelles a la lluna... Tot és possible en aquell univers paral·lel que he creat per fugir de la trivialitat d’un món pervers que cada dia m’ofega més. Possiblement d’algun d’aquests viatges no tornaré i acabaré gaudint sempre de la meva bogeria.

 Font quadre: L'estany dels nenúfars de Claude Monet

3 comentaris:

  1. SER uno mismo es idilico, el problema es ENCONTRASE con uno mismo, que puede ser la experiencia más maravillosa o la más amarga de tu existencia, eso solo depende de ti. Mientras tanto "fem tombarelles a la lluna"

    ResponElimina
  2. La llàstima és que aquest submón tant nostre l'hem de gaudir en privat, no el podem compartir sinó per bojos ens prendrien.
    M'agrada l'escrit Antònia!
    Núria (alies Criquien)

    ResponElimina
  3. Gràcies Núria per participar d'aquest boig projecte.
    Una abraçada

    ResponElimina