Deseo compartir contigo, amigo lector, pensamientos, artículos, cuentos... que esbocen una sonrisa, puesto que la ironía será una de nuestras mejores aliadas, sin olvidar la reflexión necesaria para abordar temas de interés.
Navegarem junts per camins on la sincronia i la complicitat juguin al nostre favor.
Acompanya'm

dijous, 8 de març del 2012

Dona

Com l'aigua en el desert, com l'aroma entre la multitud, coberta pel vel de Maia, DONA has estat desitjada, anhelada i finalment arraconada, però no oblidis mai que la història sense tu només seria una paròdia. Aixeca't i pren possessió del teu espai, del teu lloc. No deixis mai de lluitar per aconseguir allò que vols, allò que mereixes. El camí està fet, ara l'hem de transitar.

6 comentaris:

  1. Si hay algo que no entiendo en esta vida, es precisamente esto. Que cada dia tengais que demostrar vuestra valia.
    Vosotras que poneis la paz y la estabilidad haya donde estais.
    Vosotras que dais AMOR sincero a cambio de una nada.
    Vosotras...

    ResponElimina
  2. Se valiente y lucha por lo que crees. Lucha por aquel sueño que nunca tuviste y siempre deseaste..... UN SALUDO.......

    ResponElimina
  3. Ciertamente es algo incomprensible que debamos seguir demostrando quiénes somos. La realidad es que tan sólo somos MUJERES, con todos nuestros defectos y con todas nuestras virtudes y aunque tan sólo seamos eso, deseamos tener una igualdad real frente al hombre, ni más ni menos.
    Gracias

    ResponElimina
  4. es una llàstima que encara la història s'escrigui al 50%, que en certs entorns encara haguis de sentir-te de segona, que encara la veu masculina s'escolti abans, amb més atenció i que emmudeixi les nostres paraules
    olga

    ResponElimina
  5. Olga tens tota la raó, un món dominat per homes ens ha deixat sempre en un segon pla.

    ResponElimina
  6. Perdonar, no sé si soy negativa o realista. 50% mucho das tú, yo creo que el margen desgraciadamente es mucho menor. Pero como se suele decir: Algún dia cambiará.
    Un beso NINAS

    ResponElimina