Deseo compartir contigo, amigo lector, pensamientos, artículos, cuentos... que esbocen una sonrisa, puesto que la ironía será una de nuestras mejores aliadas, sin olvidar la reflexión necesaria para abordar temas de interés.
Navegarem junts per camins on la sincronia i la complicitat juguin al nostre favor.
Acompanya'm

dissabte, 30 de juny del 2012

Orgull


Orgull el que sentia 20 anys després d’assumir la meva sexualitat. Un temps al llarg del qual em vaig batre en duel contra els meus propis sentiments. 20 anys bracejant contracorrent, lluitant contra un entorn que m’asfixiava, sentint el que no havia de sentir, vivent el que no havia de viure. Però per fi avui em miro al mirall i em reconec, sé qui sóc i estic orgullós de ser-ho. 

http://farm1.static.flickr.com/59/176894859_f0e689ceb2.jpg
Fotografia : Amnistia Internacional


2 comentaris:

  1. Jueves 29, 19h. Increible pancarta en las escaleras de la iglesia de la plaça Sant Roc. DEIXA VOLAR LA TEVA SEXUALITAT. Así con un par de ellos, mejor ubicación imposible.

    ResponElimina
  2. He buscat però no he trobat cap fotografia.

    ResponElimina