Deseo compartir contigo, amigo lector, pensamientos, artículos, cuentos... que esbocen una sonrisa, puesto que la ironía será una de nuestras mejores aliadas, sin olvidar la reflexión necesaria para abordar temas de interés.
Navegarem junts per camins on la sincronia i la complicitat juguin al nostre favor.
Acompanya'm

diumenge, 9 d’octubre del 2011

Procés de creació




Finalment va aparèixer, quan ja estava desficiada, quan ja havia decidit "tirar els trastos"; va venir de puntetes, sense fer massa soroll, però amb la seva força encisadora. Em va omplir!, tota jo estava plena, tot m'arribava amb una energia inusual; els meus cabells s'eriçaren i els meus llavis cridaven el seu nom amb ràbia. Per fi la INSPIRACIÓ estava dins meu i per fi vaig poder esquitxar amb taques negres la nívia puresa del paper en blanc.


INSPIRACION


4 comentaris:

  1. Pues sí, asi es como viene la Sra. Inspiración, cuando menos te lo esperas, o cuando estás muuuuy relajado/a.
    Muy bueno. Saludos

    ResponElimina
  2. Gràcies Julià perquè aquests petits fragments només tenen una única pretensió,ser llegits.
    Per cert vaig entrant periòdicament al teu blog. L'última vegada no sé que vaig fer que no va sortir el comentari, ho tornaré a provar.
    Una abraçada

    ResponElimina
  3. Pequeño fragmento pero con mucha fuerza.
    Logras llegar al/la que o lee (tonto el que lo lee)

    MªDolores

    ResponElimina
  4. `Gracias M. Dolores, la pena es que el que no lee no sabe.
    Un beso

    ResponElimina